tisdag 14 januari 2014

Martina Haag i P1

                                                         Foto: sr.se

Hej hej! Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen! Från och med nu kommer jag vara betydligt bättre på att uppdatera sidan. Har inte haft tillgång till datorn på ett bra tag och det är så himla krångligt att blogga från i-paden.

Är tillbaka i fina Nederländerna igen! När man kommer tillbaka hit så inser jag hur mycket jag gillar detta landet, denna staden, vår lägenhet och mina vänner här. Inser att vi är väldigt lyckligt lottade. 

Inatt kom äntligen mannen min tillbaka till Nijmegen. Han har varit på träningsläger i Spanien en vecka. Så nu är hela familjen samlad igen och vi ska försöka komma in i någon slags vardag.

Vill verkligen tipsa er om att gå in på P1 på Sverigesradio och lyssna på Martina Haags "vinterprat". Så otroligt inspirerande! Hon har så sunda åsikter och man känner igen sig en hel del.

2 kommentarer:

  1. Vi saknar vår "målare" här i Skogaby och visst saknar du oss lite också? Skönt att höra att ni (Du, Kalle och katterna) trivs. / Kram mamma o Anders

    SvaraRadera