måndag 30 december 2013

Förlovade!



Vi har förlovat oss! Den 23 december satte vi på oss ringarna, men i ringarna står det graverat den 22 december. Vi beställde ringarna i somras och trodde att Kalle skulle vara hemma i Sverige den 22:e. Men deras match blev flyttat, så han kom inte till Sverige för än den 23:e. 

Vi valde inte riktigt likadana ringar, men i alla fall i samma färg:) Jag hade fått syn på denna tunna ring från Efva Attling för längesedan och Kalle ville så klart ha en lite manligare ring. Huvudsaken är att vi trivs med dem, man ska ju bära dem hela livet! 

Är så lycklig över vår förlovning, Kalle är verkligen allt jag någonsin kunnat önska mig! Helt underbar är han! 


Ja, jag vet att jag varit helt usel på att uppdatera här på bloggen de sista veckorna..... Har väldigt speckat schema när man är hemma i Sverige och till råga på att så fick jag maginfluensa. Därför har inte bloggen prioriterats. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar