onsdag 9 juli 2014

Så vackert att det nästan gör ont









Att en svensk sommarkväll kan vara så fantastiskt vacker! Kvällarna är det absolut bästa med sommaren, då allt är stilla och lugnt. Jag saknar verkligen naturen när vi är i Nijmegen. Man kommer inte alls lika nära naturen som man gjorde när man bodde i Sverige.

Idag är det fullt upp! Ska strax till gymmet, när Kalle kommer hem från träningen så har vi en skypedate. Efter det ska vi åka till en outlet, sen ska mannen min bjuda ut mig på middag ikväll och till sist väntar Holland - Argentina! En superdag, förutom att det spö regnar.......

Hup Hup Holland! 

3 kommentarer:

  1. Åh precis så är det idag när här är 30 grader varmt och man önskar man var ledig! Packat på stränderna och vid glasskioskerna, vilket är vad de flesta verkar orka göra idag ;) Håller tummen för Holland ikväll för tänk Holland-Tyskland i final , spännande! Hoppas allt är bra vännen! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag blir tok avis när jag hör vilket bra väder ni har! Tyvärr blev det inte Holland i finalen:( kramar

    SvaraRadera
  3. Skulle visste hålla i sig imon med men det hinner ju bli fint igen tills du kommer hit :) Åh kom ihåg att man måste inte veta vart man ska här i livet, det är väl nuet som räknas eller ? :) Kram Linda

    SvaraRadera